Maandag 03 Augustus 2015

Totally ge-Bless ✞

Vandag wil ek meer as enigiets dankbaar wees.
Vir wat NOU is ....in my lewe!
Soveel keer fokus ons so hard op wat nog...moet kom. Dit wat ons op wag...om te kom, en al die bekommernis van die toekomstige dag verbreek ons Dankbaarheid.

Die laaste paar weke se "personal" Bybel studie en tyd met die Here , het my dit geleer.

Ons sal steeds behoeftes en hartsbegeertes hê en met genoeg vertroue en 'n intieme band met die Here kan mens Glo en Vertrou sodra die geleentheid tevore kom,jy dit sal sien en weet dis reg en dit dadelik aangryp. Want God se werke is forsure onbegryplik groot.

Want maak nie saak hoe ons beplan en hoop en wens nie NET DIT wat in lyn is met God se wil vir ons ....NET dit moet geskied, en so moet ons bid ook en due uitkoms verstaan.

So vandag gaan ek dankbaarheid wys....en sê ! Hoe ookal wanneer ookal.
Want so baie verklap ons daardie begeertes en wense deur boodskappies op sosiale netwerke of sodra ons ons kry is dit al waaraan ons dink en al wat in ons aangaan.
Negatiewe gevoel dat jy nie daar uitkom nie beroof jou van wat REEDS is ~

Nou lets face dit....om te droom is pragtig maar om te top en bekommerd te raak oor alles wat jy nog wil bekom, of wil hê of wil wees.....wel dit is energy waste!

Kom ons doen n beroep op onsself en stel n lysie van 10 uiters belangrike dinge op wat ons "Totally Blessed" maak.

Al is ons feilbare mense kan ons vandag sê.....
WOW Ek is geseënd , en Totally ge-Bless !
En so so gelukkig ... 
Post dit eerder vandag op daardie sosiale netwerke....praat eerder vandag en more oor dit. .....onthou dit eerder heeltyd.... laat dankbaarheid deel van jou hart word!

Kom ons kyk hoe wakker ons mense weer kan maak en ONSSELF in hoe Great DIT WAT NOU is, is !

Post dit so :
✞ Enige iets wat meer of beter is as NOU, is 'n absolute BONUS , 'n GESKENK, Wonderwerk op wonderwerk WANT ek is
Totally ge-Bless, so Gelukkig , en alles wat REEDS IS in my lewe is
Great en Wonderlik !! ✞
My ek is dankbaar en onthou dit
Top Tien lysie
(Lys dt kortliks)

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking