Donderdag 04 Junie 2015

Hierdie land...

Sjoe dis bitter koud ❄ selfs by ons, ons wat 75% van die tyd hitte ervaar.
Voor ek terug getrek het kon ek nie eens die hitte "handle" nie nou kan ek darem baie meer, miskien was daar 'n geestelike probleem wat binnetoe gedring het en dis dalk hoekom ek vantevore nie hier kon of wou bly nie. Let wel ; Nogsteeds nie mal oor die plek nie!

Elkgeval ek dink toe nou net hoe my vingers gaan afvries as ek moet gaan wasgoed ophang, want die sonnetjie is uit maar die lug is redelik koud gewees vroeër.
Even al het my tuimbledryer gewerk (die een wat ek SELF garage toe gesleep het) sou dit my niks help nie want in vandag se tyd, wel ...jy gaan of 'n HENGSE krag rekening hê of dalk nie eers krag hê om MEE te begin nie.......!Punt

☼ So die son is uit en eks baie bly  ☼

Ek sort my wasgoed en dinge uit maak die huis skoon en walla "NO WATER" OKEY so nou kan ek blog ek kan nie wasgoed was nie.

Yeah....ek kry die potlood smileys reg....LoL

☺ (So nie geweet dis so maklik nie (Alt + 1) really?


http://www.alt-codes.net/

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking