Donderdag 11 Junie 2015

Vroeë Krismis ....Idees

Ek het vroeër die maand genoem dat ek alreeds besig is om Kersfees idees bymekaar te maak.
Nie dat ek weet of dit ooit help nie, kan hoegenaamd nie onthou of ek iets al vantevore as 'n "idee" ontdek het in Junie al en steeds gebruik het in Desember as geskenke idee nie.

Maar in elkgeval ek het van die prentjies gesave, en dink dit is nogal oulike persente idees.

* Iets wat jy kan gebruik
* Iets moois
* Iets lekker


Ek sal later weer links opsit ek het hierdie all over die internet gekry.....G☺☺g l E .....

Ek wonder wat sou 'n afrikaans TROTS afrikaanse google naam gewees het.....Goegel, Koekeloer.....wha ha ha ha ha

WE Google.....EVERYTHING !!! I do....

Eks nie 'n groot fan van die tegnologie wat alewig om ons aan die verander is nie maar ek love dit dat ek ON THE GO kan BLOG en ek Looooooove dit as ek iets soek en ek kan dit goegel.



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking