Dinsdag 19 Mei 2015

Kopseer

Het julle al agtergekom hoe 'n groot friecken kopseer aanlyn cv en resumes is?

Never mind dit iets anders wat my ook 'n kopseer gee is die feit dat my kind volgende jaar Laerskool toe moet gaan.

Ek weet nie wat vir wat moet gaan nie en my angstige ability om paniek te vang in die oomblik van die unknown skop met volle speed in.

So dit is uniforms, en skool boeke, en watter sport bied die skole aan?
Wanneer moet hy reeds ingeskryf wees (een of ander regulasie wat dalk inplek kom waaroor ek op die internet gelees het iets te doen met registrasie proses vir skole wat gaan verander vir kinders wat ingeskryf moet word vir 2016.)

Neeeee asb dit moet nie verander nie ek weet nog nie eers hoe die ou stelsel werk nie dit is baie anders as om jou kind in 'n kleuterskool te sit.

Wat gaan die nuwe skool my en manlief uit die sak jaag, en wat is die nuwe skool tye,,,,,goodness want laerskool verskil van kleuterskool dan kom na-skool seker ook weer inwerking. 

argggggggg ek kort 'n kar.

Mense ek moet 'n balans kry tussen die die dinge wat ek moet maak gebeur, die dinge wat nog kom, die dinge wat om my reeds aan die gang is. Alles freak my net uit.

wat 'n kopseer.

Potlood gesiggie met 'n strepie mondjie
later weer


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking